بهترین زبان دوم برای یادگیری کودکان
نوشته شده توسط : ثمین

۱-زبان آلمانی

چرا زبان آلمانی؟ فرآیند اینکه بچه شما یاد بگیرد چگونه آلمانی صحبت کند این است که یکی از زبان های معروف اروپا می باشد . این زبان به صورت مادری در بلژیک ، استرالیا ، سوئیس و لوگزامبورگصحبت می شود. مکان های مثل هلند ، مجارستان ، ایتالیا نیز تعداد بسیاری آلمانی زبان مثل لیتوانی ، جمهوری چک و روسیه در بین دیگر کشور های اروپای شرقی دارند . بیشتر این کشور ها در دانشگاه هایشان رشته های فیزیک، شیمی، پزشکی و دیگر علوم محض و کاربردی را دارند .یکی از چیز هایی که می توانند باعث شود بچه شما در یکی از این کشور ها بورسیه شود دانستن زبان اصلی این کشورهاست .
همچنین، تقاضای کاربرای آسیایی ها در بخش های ساخت ساز و بانکی کشور آلمان زیاد میباشد، که مستلزم دانستن زبان آلمانی میباشد. تفسیر و ترجمه ی متون آلمانی نیز بسیار درآمدزا میباشد. بهترین موسسات آموزش زبان آلمانی در این وبسایت به خوبی معرفی شده اند!
۲-زبان اسپانیایی

چرا زبان اسپانیایی؟ این زبانی است که در ایالت متحده ، اروپا و آفریقای جنوبی صحبت می شود . این زبان همچنین در مناطق مستعمره ی قبلی اسپانیا در آفریقا و قبایل آن‌ها استفاده می شود . این زبان برای کسانی که به صورت انفرادی به مناطق خیلی دور و پهناور سفر میکنند بسیار ایده آل است . همچنین زبان اسپانیایی یک زبان رمان نویسی است و کلماتش را با دیگر زبان ها مثل فرانسه ، ایتالیا و پرتقال به اشتراک می گذارد. از همین رو یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری می باشد . این کار را برای بچه‌های شما آسان می کند که بعد از زبان اسپانیایی زبان دیگری را یادبگیرند.

ادامه این مطلب مفید را در لینک بخوانید..





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: